Charlotta

Bloggen om mitt liv.

torsdag, september 15, 2005

Trött

så himla trött. måste sova. ge mig säng. nu. tack.

gick upp 7, jobbade typ 9 timmar, åkte direkt o tränade, åkte hem, gick från stationen (i vinterkylan) pga ingen buss (himla tur att jag hade vackra kent i öronen), mat, tv. nu är jag här. och jag är helt slut. saknar min mamma gör jag också, har inte träffat henne på jättemånga dagar. *sakna* sista jobbdagen imorn, sen äntligen ledig. äntligen.

tränade gjorde jag ja. det var faktiskt kul, jättekul. skönt att röra på sig ordentligt. bra musik var det också.

planer för helgen då?! köra bil (förhoppningsvis iaf) o träffa min mamma :) kanske träna igen på söndag (får se). sen inget mer.

nu: surfa lite innan jag ska sova. kanske titta på nya gilmore.

förresten så var avsnittet idag jättebra, Paris var jätterolig och bra slut när Luke tröstade. förresten igen så vill jag ha alla Lorelai och Rorys kläder. helt underbara. oc igår var också jättebra. jag älskar när dom får varandra. det är det absolut bästa. jag sitter bara o ler för mig själv i soffan för att det är så vackert.