Charlotta

Bloggen om mitt liv.

lördag, september 03, 2005

Ikea

Idag har jag varit på Ikea. Efter att ha sovit i 4h typ. Hungrig, bakis o trött var jag. Men Ikea lockade så jag var tvungen att gå upp. Vaknade iofs till 7,24 när jag fick kramp i benet, jag höll på att dö. Jag lovar - på riktigt. Smärta på hög nivå där. Gör fortfarande ont. Man ska ligga med benet högt, sa mamma. Jaja.

Jag köpte massa praktiska saker på Ikea. Sladd, galgar, kuddar, diskborstar och en låda med sladdmonteringsgrejer. Himla praktiskt.

Vi var ute igår, på T-club igen. Först förfest hos Leffe dock. Det var roligt på T. Alla blev himla fulla. Leif blev utkastad för att han försökte laga en lampa och på vägen hem bjöd han främlingar på sin kebab med motiveringen att "han inte hade några könssjukdomar". Jättekul. Sen skulle han olla på allt och alla. Inte lika kul. Han och Fredrik tvingade mig att stanna kvar men efter 5min hade dom somnat i soffan (men först efter att Leif hade tagit av sig alla kläderna) så då smet jag hem. Himla skönt att få sova. Inte lika kul att vakna ur djup sömn av att benet gör jävligt ont.

Gott med frukost på Ikea dock. Pepsi, jättegod macka och chokladmousse. mmm.

Ska nog gå till Konsum snart, så att vi får någon frukost imorn. Usch imorn ja. Ska jobba hela hela dagen. Inte kul inte.

Hejhej så länge