Charlotta

Bloggen om mitt liv.

söndag, augusti 28, 2005

Möblerat om

Idag har jag och Chris möblerat om lite. Flyttat runt skrivborden, så att min dator som kommer nästa vecka (för hoppningsvis), också ska få plats. Det är skönt att han har kommit hem igen, mycket roligare än att vara själv.

Igår var vi ute. Jag, Fredrik2 och Christer2. Vi var tvungna att kolla in nya T. T-club som det heter nu hade smygpremiär. Såg helt okej ut, en stor konstig skärm som visade åttitals videos, stora röda och gröna lampor, nya stolar o ny bardisk typ. Men vi stannade inte kvar så länge, vi gick hem och kollade på Seinfeld istället. Det var också kul, men jag var så himla trött så jag somnade i soffan.

Idag har jag sovit, gått på promenad med mamma och som sagt flyttat möbler. Ska sova snart då jag ska jobba tidigt imorn.

Hadet