Charlotta

Bloggen om mitt liv.

söndag, augusti 21, 2005

Söndag

Jobbade 12 (!) timmar igår. Jag var helt död när jag kom hem, tur att Chris hade lagat mat. Imorn ska jag jobba ännu längre, ungefär 16h pga att vi har inventering. Så jag är bara ledig idag, söndag. Har inga direkta planer, ska åka till coop o handla o sen kanske gå hem till mamma eller nåt. Hon (o syskonen) bor ju bara 5 min här ifrån.

Imorn åker Chris till Halmstad. Det betyder att jag kommer vara hemma alldeles själv i en hel vecka. Men jag kommer ju jobba så det blir nog inte så farligt. Kruxet blir ju maten, det är inte jag som lagar mat här hemma direkt. Så istället för att maten är klar när jag kommer hem 2030 så måste jag börja laga den. Det blir nog mycket mackor o fryspizza.

Att vädret skulle slå om och bli mulet efter en hel veckas sol är ju också himla kul. Solen hatar nog mig, den visar sig aldrig när jag är ledig. Men vad ska man göra åt det?!