Charlotta

Bloggen om mitt liv.

fredag, februari 16, 2007

ehh..ja, det var ett tag sen..

Så hej.

Det var ett tag sen.

Mycket har hänt.

Senast jag skrev så jobbade jag på min affär. Min kära affär. Det var faktiskt väldigt kul att jobba där, och man tjänade pengar. Pengar. mmm.

Nu är jag student. Jag ska bli optiker, inget himla geologitjafs som var inne på ett tag. Utan optiker. Det känns bra och skolan är faktiskt väldigt rolig.

Jag funderade på att slänga bloggen. Jag borde nog börja på en ny. Jag känner ändå inte att jag kan skriva om allt här. Ja, så får det bli. Om jag orkar. Jag är en väldigt trött människa.

2 Comments:

  • At 9:04 em, Anonymous Anonym said…

    Välkommen tillbaka! Publiken vill veta vad man gör på en optikerutbildning och du kan alltid ändra layoutmall, duh :D

     
  • At 8:13 fm, Anonymous Lotta said…

    Hej Charlotta!

    Jag har också en blogg & heter också charlotta. Förut har bloggen haft mitt företagsnamn, men nu när jag lagt det på hyllan tänkte jag döpa om den. Hade tänkt att det skulle bli charlottas och sökte på det, men märkte då att det var upptaget. Blev nyfiken på vad det kunde vara och tittade in. Såg då att du inte bloggat på ett tag. Chansar därför & frågar dig om du skulle kunna tänka dig att ge bort ditt namn? Förstår om du inte har lust med det, men fråga kan jag ju iallafall.
    God Jul!
    Hälsningar Lotta

     

Skicka en kommentar

<< Home