Charlotta

Bloggen om mitt liv.

fredag, april 28, 2006

Träning

Har varit jätteduktig på att träna denna vecka:

Måndag: Cyklade till Hällkana, Lejondal (jättelångt)
Tisdag: Tränade på F&S
Onsdag: Cyklade till coop
Torsdag: Tränade på F&S
Fredag: Hade tänkt att cykla nånstans men det bara regnar...

Självklart är det sugväder på min enda (!) lediga dag den här veckan. Så jag har mest suttit inne o kollat på tv idag. Roligare kan man ju ha det.

Har förresten bokat upp alla lediga helger innan semestern typ. Nästa (13-14 maj) bjuder min farmor alla barn o barnbarn på kalas i Nyköping. Hon står för hotell o mat o allt. Snäll farmor.

Helgen efter (3-4 juni) fyller pappa 50, så det blir kalas då också.
24-25 juni är det väl midsommar? Då är jag ledig iaf.

Hoppas det har slutat regna så att man åtminstone kan ta en liten promenad.