Charlotta

Bloggen om mitt liv.

tisdag, april 11, 2006

Hemma igen

Kom hem från ön igår. Slänger upp lite bilder som visar ett soligt vår-Gotland. Vi hade jättefint väder och bodde bra, inte varje dag man har havsutsikt. Det märkliga är ju hur tomt det är där nere när det inte är sommar. Då är det proppfullt med folk - nu såg man inte en kotte. Att mer än hälften av alla affärer/restauranger bara är öppna några få sommarmånader måste också vara rätt trist för dom som bor där. Men så är det väl på alla turistorter, antar jag.


Strandpromenaden börjar vid Kruttornet. På bilden syns även en mamma.














Lite för kallt för att bada, men snart så..














Vackra tak i Visbys innerstad.
















Jag längtar redan till sommaren, då jag får komma tillbaka.

Hejsålänge.

1 Comments:

  • At 10:54 fm, Anonymous Anonym said…

    Hej! Fina bilder! Utkiksplatsen i Visby som du tog den sista bilden ifrån är så jäkla fin, brukar hamna där jag med med kameran. Ja ne

     

Skicka en kommentar

<< Home