Charlotta

Bloggen om mitt liv.

söndag, oktober 23, 2005

Det är...

...för mycket just nu. Alldeles för mycket. Först har vi jobbet. Butikschef i två veckor, kul visst men inte när allt är så himla rörigt. Dom har tagit bort massa timmar dvs jag måste göra ännu mer. Vilket praktiskt taget är omöjligt plus att jag ska ha ansvar för hela affären. Själv.

Sen så är det bilkörningen. Jag hinner inte lägga ner tillräckligt med tid. Det känns stressigt o jobbigt. Dom första gångerna jag körde var det jättekul, jag längtade tills jag fick komma tillbaka. Men inte nu. Nu är det jobbigt, läskigt o nervöst. Det är för stort på nåt vis.

Att jag inte hinner träna gör mig också irriterad. Jag vill ju träna. Jag mår bra och det är roligt. Men jag har ingen tid. Men under dessa två veckor borde det funka, då jag jobbar morgon alla dagar. Får hoppas på det iaf.

Sova. Jag kan inte sova. Jag har inte sovit ordentligt på hela helgen. Inatt sov jag kanske 5 timmar. Vaknade vid halv fyra o kollade på klockan typ en gång i timmen tills det var dax att vakna. Jag orkar inte mer. Jag behöver semester från allt. Det är så rörigt, det är alldeles för mycket. Jag klarar inte av det. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag mår inge bra. Jag mår verkligen inte bra. O det som får mig att må bra, det som får mig att le o skratta sårar någon annan något så fruktansvärt. Det gör så himla ont i mig, mitt samvete äter upp mig från insidan. Jag känner mig som världens värsta människa.

Jag vet inte vad jag ska göra.