Charlotta

Bloggen om mitt liv.

fredag, september 30, 2005

Veckan

Jag har kört bil, flyttat, tränat o jobbat.

Bilkörningen är jätterolig. Har kört två gånger och min körlärare säger att jag är jätteduktig. Måste börja plugga teorin lite mera bara, skrev upp mig på deras kurser. Det ingick i körpaketet som jag köpte så varför inte lixom. Men självklart så använder dom en annan bok än den jag har så jag måste väl köpa mera saker..

Har nästan flyttat hit alla mina saker nu, börjar bli riktigt hemtrevligt här i mitt rum. Men det känns himla konstigt. Varken Chris eller jag vet hur vi ska hantera situationen direkt. Men vi är inte arga på varandra iaf. Det är väl bra antar jag.

Jobbet är som vanligt. Dvs helt okej. Jag ska vara butikschef i två veckor from 24/9. Den riktiga ska opereras o vara borta i två veckor. Det ska bli spännande men också lite läskigt. Nu kan jag ju inte göra fel..

Såg precis nya Gilmore Girls. Underbar serie. Jag gillar dock avsnitten när Luke o Lorelai blir tillsammans mer än dom nya. Luke är underbar! Jag vill att Rory o Lorelai ska bli kompisar snart, inge kul när dom bara bråkar.

2 Comments:

  • At 1:43 em, Blogger Myko said…

    Oooh a penis size site :D

     
  • At 11:16 em, Anonymous Anonym said…

    Kolla mitt senaste inlägg

     

Skicka en kommentar

<< Home