Charlotta

Bloggen om mitt liv.

lördag, september 24, 2005

Rörigt

Det är rörigt, förvirrat och lesset här. Är lixom nere på botten, övertygad om att liver suger samt ensam. Så himla ensam. Gråter floder på insidan. Har jag gjort fel? Skulle jag ha sagt att vi skulle börja om istället? Skulle jag ha flyttat tillbaka istället för att fortsätta flytta hit?

Jag är konstant trött också, tror det beror på att jag inte kan sova. Jag vaknar på nätterna o bara vänder o vrider på mig. Har lixom ingen ro i kroppen, kan inte koppla av. Jag måste hålla mig sysselsatt hela tiden, men det går inte. För jag orkar inte göra nåt. Jag orkar inte. I fredags satt jag still på sängen o stirrade rakt fram i typ en timme.

Det som förvånar mig mest är att jag inte har något sockersug alls. Jag är först jättehungrig och sen äter jag riktig mat. Efter maten blir jag så mätt så att jag tror att jag ska spy.

Jag orkar inte mer. Det är för jobbigt. Jag vill stänga av alla känslor. Vad är det för vits med att må bra när man för eller senare kommer må så här dåligt? Lika bra att aldrig mer känna nåt.