Charlotta

Bloggen om mitt liv.

måndag, november 14, 2005

Orkar inte skriva

Jag orkar inte skriva här så mycket nuförtiden. Jag orkar inte göra något alls känns det som. Bilkörningen vill jag inte ens tänka på.

Jobbet är jobbigt, men rätt så kul. Butikschef sista veckan nu. Hoppas inte den riktiga butikschfen vill döda mig, hon kanske tycker att jag har förstört hennes affär eller nåt.. nä, jag tror inte det. Cheferna säger att jag är duktig. Nackdelen med butikschef är att jag jobbar morgon varje dag. Dvs jag måste gå upp klockan sex varje dag. Dvs jag får aldrig sova ordentligt, inte ens på helgerna eftersom jag inte hinner ställa om dygnet. Så jag har varit ordentligt trött i några veckor nu.

Festen förra veckan gick väl som den gick typ. Alldeles för mycket sprit (som vanligt). Varför lär jag mig aldrig?! Jag förstår faktiskt inte. Nästa gång, nästa fest ska jag inte göra så iaf. Sådeså.

Livet är rörigt, går upp och ner. Hela tiden. Men jag antar att det måste vara så. Det kan inte vara sockersött o rosa hela tiden.

Kent o Robbies nya är helt underbara.

Nä, nu får det vara nog. Måste äta. Får bli en gorbys. Jag kan ju inte laga mat.

/Charlotta